Friday, August 21, 2009

Thanks to the mighty God

Salam batman Forever yang sentiasa Forever.. tp esok g tgk G.I Joe.. ngan hakim sooo.... I love My darling each and each day... tambah2 lak she got most of the characteristic that i want in a wife... soo i promise her to post this shoutout bout the type of the girl that i like.....

sooo.. the story goes on.... the list of 100% tapi keyla ada 98% sahaja...

okie the other 2% is.. hmm yang ini blum lepas agy... jumpa my parents... nak tgk attitude dier... then the way she treat my sibling.... haaa...

hehehe antara ciri2 yang ada dalam dier yang menepati syarat2 hehehe (ni hnya sebahagian xingat semua)

1.solehah
2.comey & cantik
3.budi pekerti
4.peramah
5.pemurah
6.xsuka mebazir
7.sentiasa bertanya
8.rajin membuat kita senyum
9.bnyk kerenah
10.senyum sentiasa
11.xmudah putus asa
12.manja
13.sabar
14.sentiasa ingat Allah
15.sejuk hati bila memandang nyer
16.lembut
17.mudah berkata dgn hikmah dan nasihat
18.bersemangat
19.suka mengingati pekara2 yang baik
20.suka menimba ilmu dan xjemu

still to come.. hehehe to my hunny bunny... I love U!!!!! keyla comot!! heheehe

No comments:

Post a Comment