Friday, August 14, 2009

Mcm Tahi je!!

salam hormat kepada pembaca setia blog ku.... hmm soo ari nie aku kat umah ari jumaat malam sabtu.. blek umah sbb takut weekends xdpt balek... hehehe sooo... it's gonner be a bz week for me this weekend.. sbb aku ku dah jadi SMF!! (Saketeriat Mahasiswa Universiti) untuk fac aku.. hahaha... walaubagaimana pun malam esok aku ada tahlil CLASH!! ngan dinner persembahan.. waaa!!! seday seh!!.. hmm then ahad teman Hakim jumpa Gf dier!! then all of the sudden my Gf just text me kata balik esok!! sooo Cam ner nie!! nak jumpa Sape dulu nie!! waaa... pening ma!!! sooo sape kisah pasal kesihatan yang xmenentu nie..... hmmm sooo hopefully i enjoy this moment while it last!!.. hehehe kepada semua org aku sangat letih sekarang... ada dak ubat yang belh menolong ilangkan keletihan ini... waaa.... hmm nest week ada test OM (operation managemant)... then quiz arab!! aaaa!! mati ooo... test english agy!! waa... assingment OM and MGT waa!! banyk gler!! hehehehe ini lah hobby ku di masa lapang!!

No comments:

Post a Comment