Sunday, August 16, 2009

Oh MY gosh!! (at last selesai juga masalah)

Selamat pagi wira dan wirawati... hari ini aktiviti seperti biasa... berkumpul di padang kawat pada pukul 0700 selepas itu masuk ke kelas dan pastikan bilik anda dalam keadaan yang elok.. hehehe... itulah kenangna yang mengimbau kembali semasa berada di PLKN sibu, sarawak... selama 3 bulan aku berada disana.... pahit manis masam cuka payau.. semua ada!! hehehe...

aktiviti yang aku jalan pada pagi yang indah ini (indah ke?? cam panas je) ialah g kuar teamn member sekelas aku hakim... but yang best skali jumpa KEYLA!! hahaha... hope aku dapat wat something yang suprisingly akan membuat dier ingat kita org nyer first date!! hehehe.. sooo... rasanyer itu dulu... myb in a few days aku x blog.. xbwk laptop... hehehe...

Jadual untuk minggu depan ea:

isnin: ada kuiz OM, kelas kul 10.30-6.00 petang.. hehehe

selasa: all day round the fac (pack ooo jadual)

rabu: kelas start kul 10.30-2.00 je.. hehehe then balik jup amik kot (blazer) untuk module kepimpinan di DSB (Dewan Sri Budiman).. ehehe

khmis sampai jumaat same je

sabtu: jumpa My darling agy ( private dating ea)

ahad rest sbb dah nak mula puasa... hehehe

No comments:

Post a Comment