Thursday, May 13, 2010

peristiwa MARAH DI KMNS.(curik masa nak blogging)

Salam sejahtera and salama satu Malaysia.. soo its to be said that da curik masa tulis blog kat laptop.. =) skrg ku berada di KMNS menghadiri Fasilitator yang ku cintai.. =)

Hari ini telah masuk ahri ke 4 MPPB bagi sesi 2010/2011 untu pengambilan pelajar baru.. Rami pelajar kali ini mengalami masalah disiplin dalam pengambilan.. xpe2.. forget about that.. Selama aku berada di sini.. aku happy sangat2.. sbb dapat lepak ngan member buat kerja sama2, tido sama2 (bkn gay k), and most of all spend time with all the gossip...

nak dijadikkan cerita.. semalam semasa aku sedang menjaga bulatan maut.. k ternamapak seseorg menjeling ke arah ku.. soo, agak ar pelik sape lak junior yang kerek ngan kau kan.. soo i saw this gurl.. rupa2nyer bdk kecik tue.. aku pun pe lagi angin la!! mmg satu hari sampai ptg mood aku diganggu.. stress yang teramat..

selama aku couple ngan dier aku xpernah rasa mara.. tp semanejak clash aku mara yang amat sangat sbb die da rampas kawan2 aku.. sehingga member2 aku x bagi taw pekara yang dier barada disini!! Yufi, Ocha, Fain.. n Abg Abas semua xgtaw.... aku kecewa ngan dorang tp.. aku da xmara ngan yufi and ocha sbb dorang da bagi penjelasan yang baik dan aku rasa amat munasabah untuk tidak mara kepada dorang

Tp yang aku mara sbb dier da amik kakak2 aku.. kak wanie and kak zarina... sbb diorang aku sangat2 sayang... nape dier wat gtu.. aku da laa xde kakak.. agi dier nak amik kakak aku... geram nyer!!!!

soo, till that aku kene bersabar sehingga hari jumaat... pastu leh lepak!!... TO MY FRENS YANG SIMPAN LAGI RAHSIA ITU.. SAYA MASIH MARA SAMA ANDA!!

2 comments:

  1. ehh..sudah tukar ka???lamenye x jenguk sini

    ReplyDelete
  2. urm. kami ni kakak orang lain juga. hak milik masyarakat. nazzrin harus faham itu. even dengan nazzrin dia dah tiada pape, tapi takkan kitorang yang lebih tua nak bertindak tidak matang putus hubungan dengan dia just because nazzrin bermasalah dengan dia.
    dia tak buat hal dengan akak, jadi akak rasa, tak salah akak nak melayan dia. be profesional lah beb. =)
    dan kenapa pula nazzrin nak marah sebab kitorang rahsiakan kewujudan dia kat kmns tu?
    apa faedah yang kitorang dapat kalau kepoh2 pasal dia?

    ReplyDelete