Tuesday, July 21, 2009

Gilerr BABOOONN!!

hmm.. salam kepada pembaca... ini semua bullshed bak kata alip kawan ku merangkap ex-roommate aku di KMNS.. penat bukan kepalang... agak la susah nak idup kat UITM.. semua susah.. makan susah... minum susah.. mandi susah.. orang kata mati pun susah ooo... hehehe....its been very challenging week... semua orang xpedulik pasal diri ko.. soo... u have 2 survive the flow... hmm buku mahal... and benda yang paling aku terkejut skali ialah semua benda yang aku balaj kat matrik dulu aku kene blaja balik and yang the best part is it is in english!!!...
about my class hmm... ok je.. happening gile... bdk KMPk,RMC tah... sooo i have to get used to it.... sooo.... dalam kelas 2 best sbb pe taw... ramai gurls... hehehe biasa la hidup xde gurls xbesh kan... hehehe tp kan aku still wonder at some point... NAZZRIN ZAINAL will achieve it's doal to get 4.00png.. in this SEM!! hak3..

No comments:

Post a Comment