Saturday, July 4, 2009

Berkat Ushaha Taqwa Mulia... itulah selogan atau moto yang dipeganag UiTM.. Setelah aku seminggu kat UiTM s.alam. taking Degree in Business Finance agak la.. semangat orang melayu tidak patut diperlekehkan... sepanjang MMS or Minggu Mesra Siswa.. banyak yang telah aku pelajari.. dari segi semnagt juang, pengorbanan, and yang penting sikap or ur attitude... masalah yang timbul di sini apabila bdk2 melayu nie.. malas tahap gaban nyer... aku pun agak la malas tp insyaallah aku usaha untuk mencapai cita2 aku.. hmm..
tapi kan selama aku MMS banyak pengalaman aku aku timba.. dari kenangan penat bangun.. n kene mara.. sooo.. pengalaman aku menjadi Feci banayk membantu memahami keadaan yang ada... susah payah abg2 PM (Pembantu Mahasiswa) membuat rancangan and pergerakkan pelajar... inilah serba sedikit coretan semasa minggu MMS(video xsiap agy ea...)

No comments:

Post a Comment