Tuesday, June 23, 2009

hati ini??


Aku xdapat tido lena malam nie.. sedang berfikir.. termenung memikirkan masa hadapan... kadang kala kita rasa pekara itu salah.. and kadang kala kita pikir pekara itu betul... tapi adakah setiap tindak tanduk kita itu betul???...

aku menyangi seseorang itu kerana dier adalah seseorang itu.. aku xmelihat dari rupa.. aku x liahat dari kedudukan pangkat atau kesenangan keluarganya itu... aku cuma melihatnya dari inam dan ketaqwaannya kepada Allah S.W.T..

kadangkala orang kerap menyalah tafsirkan pekara ini... hati ini??.. kenapa kita sering disakiti dan menyakiti orang yang kita sayang.. kenapa hati ini terlalu memilih???.. kenapa cinta yang terbentang luas didepan mata tidak kita miliki... sebaliknya kita mencari org yang tidak sudi... kenapa sebenrnya...

kenapa kita menyalahkan takdir dan situasi yang berlaku.. kenapa kita tidak menyalakan diri kita sendiri... xpe laa... harap ada hikmah dan hikmat disebalik ape yang terjadi.. insyaallah

1 comment:

  1. gud luck in uitm..btw faculty kite sblah2 je...hehhe..leh lepak study kat PTAR sesame:P..
    btw yg lain dpt mane? alip, smue2 la..

    ReplyDelete